Sunday, 10 April 2011

Pamplona Purple vs. Bell 434

Nail polish on a budget: Bell 434. It's a great and cheaper dupe of Pamplona Purple, OPI.  Pamplona is slightly more reddish, but the different is really tiny,  hardly noticable.
I applied 2 coats both. Pamplona is one of my favourite purples, it's not boring but at the same it's pretty much wearable (I actually like it so much that I bought a dupe, being aware that they're going be the same, hah). Both brands last long and application is fine.

                                                    * * *
Dzisiaj oszczędzanie lakierowe. ;) Fioletowe bliźniaki, Pamplona Purple Opi i i tańszy odpowiednik, 434 firmy Bell. Pamplona ma w sobie czerwoną nutę, ale ta różnica jest ledwo zauważalna (moim zdaniem).
W obydwu przypadkach nałożyłam dwie warstwy. Pamplona to jeden z moich ulubionych fioletów, nie jest nudny ale zarazem nadaje się na wiele okazji (lubię ją do tego stopnia, że świadomie kupiłam klona, hehe). Pamplona i Bell wytrzymują u mnie długo, a malowanie jest bezproblemowe.

pinkie-index: Pamplona, Bell, Pamplona, Bell 

2 comments:

  1. I like Pamplona Purple better, it's a beautiful purple!

    ReplyDelete
  2. też mam ten lakier bell, ale u kogoś mi się bardziej podoba niż u mnie na paznokciach:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...