Saturday, 30 April 2011

Olives and pearls - Vipera 478

Hiya,
To be honest, I'm a little bit moody today and don't feel like writing a lot...so, let's do it quick.
Another Polish nail polish, it's a gift from Sabb (SpookyNails). I'm really into vampy shades and this one I'd probably never bought on my own... but I really love the shade, finish and I find it very unique in general. So I'm very happy that I got it.
Application is lovely, the shade is dark green with golden sheen/shimmer, which reminds me of olives (oh, food's always on my mind indeed). It also reminds me of black pearls, but I don't really know where it all comes from.

                                                  * * *
Dzisiaj jestem trochę nie w sosie i szczerze mówiąc nie mam nastroju do pisania...postaram się więc streścić. Kolejny polski lakier, który dostałam od Sabb (SpookyNails). Bardzo lubię vampowe lakiery,  tego jednak raczej nie kupiłabym sama... ale bardzo spodobał mi się ten kolor, wykończenie... ogólnie wydaje mi się, że to raczej nietypowy i oryginalny kolor, więc bardzo się cieszę, że go dostałam.
Nakłada się bardzo łatwo, to ciemna zieleń, ze złotą poświatą/shimmerem co przypomina mi oliwki (tak, zawsze myślę o jedzeniu). Kojarzą mi się też z czarnymi perłami, ale nie wiem skąd mi się biorą te skojarzenia.

Daylight/ Światło dzienne
In the shade/ Cień
Artificial light/ Sztuczne światło

6 comments:

  1. najgorsze jest to, że jest ładniejszy niż ChG Wagon Trail za który dałam 20 zł ;-)

    ReplyDelete
  2. Śliczny, bardzo oryginalny. Mi kojarzy się ze starą biżuterią ;)

    ReplyDelete
  3. Swietny lakier, uwielbiam oliwkowe odcienie:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...