Tuesday, 5 April 2011

Little devils

Hi,
I was a bit bored yesterday and came up with a pastel, muted nails. (they remind me of new born babies clothes, or something like that) Obviously I wouldn't be myself if I hadn't added some other pattern. I did little red devils kind of thing, I wasn't really happy with it and it was difficult to take nice photos because of the light. I'm also all moody today so I'm off.
See you soon.

                                                      * * *
Hej
Wczoraj trochę się nudziłam i zrobiłam takie pastelowe mani, które kojarzy mi się z ubrankami dla dzieci (łał). Nie byłabym sobą gdybym nie domalowała jakiegoś obrazka. Zrobiłam jakieś dziwne cosie, które kojarzą mi się z diabełkami (świetne połączenie, nie ma co). W sumie to nie do końca jestem zadowolona, w dodatku ciężko było zrobić mi dobre zdjęcia z powodu światła. A do tego wszystkiego, dzisiaj jestem jakaś nie w sosie, więc już się nie rozpisuję.


2 comments:

  1. boskie :D bardzo pocieszne diabełki, mnie one kojarzą się z kotami :D masz świetne pomysły i wykonanie bardzo mi się podoba, prosto i czysto :)

    ReplyDelete
  2. A mi się przypomniał diabeł z takiej trochę głupiej bajki "krowa i kurczak" czy jakoś tak ;)

    Czemu ja nie umiem tak malować buuu...

    Kiciunia888

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...