Wednesday, 20 April 2011

Inglot, 954

Hiya
Something happy  for today (as Sabb nagged me into posting a green swatch at last). Yet again, it comes from Inglot's bright summer collection which was launched 2 or 3 years ago, can't remember. It's not a colour I'd wear everyday, but it's fun and great for  the summer( or any season actually) when you don't have to be too serious. There's a little bluish shimmer/frost/sheen to it, but it's barely visible in the bottle, not to mention nails. Application is fine, 2 coats are enough. Photos taken in daily light.

                                                      * * *

Na dziś coś wesołego (Sabb już od dawna katowała mnie, żeby dać coś zielonego). Ten kolor też pochodzi z letniej kolekcji takich intensywnych kolorów która została wypuszczona jakieś 2, 3 lata temu. To nie jest kolor, który mogłabym nosić codziennie, ale jest fajny na lato (i właśćwie każdą inną porę) kiedy nie trzeba wyglądać zbyt serio. Ma w sobie jakieś takie niebieskawe drobinki/frost/poświatę, ale ledwo widać to w buteleczce, nie mówiąc już o paznokciach. Malowania naprawdę w porządku, a dwie warstwy kryją w pełni. Zdjęcia robiłam w świetle dziennym.



7 comments:

  1. Yay I love seeing Inglot polishes!

    ReplyDelete
  2. I love it! The colour is gorgeous, I wish the shimmer was more visible though - even if it meant you'd have to do three coats, it'd be worth it :)

    ReplyDelete
  3. Fajny kolorek :) Ale cena Inglota tak mnie odrzuca, że już chyba nie kupię żadnego ich lakieru :(

    ReplyDelete
  4. No, to prawda. Cena jest już niefajna, ja większość swoich kupiłam jak były gdzieś poniżej 20, co w sumie było jeszcze w normie...a poza tym nie byłam świadoma, że tyle fajnych lakierów można kupić przez internet. ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...