Thursday, 14 April 2011

I'm so disco

Hey
This is my old party mani. I'm sorry I'm not posting anything new these days,  I feel very dead this week and actually the weather is quite nasty, so it's difficult to encounter good light conditions. Luckily my Easter breaks almost started so I'll have much more spare time (hopefully).
For the mani I used gold nail polish (it's rather ugly, frosty-pearly finish - I think it's either Astor or Rimmel). So I  just had to add some glitter, black nail art pen, Sparkleicious, OPI (very thin later though).

                                                   * * *
Dzisiaj moje disco-mani. Wiem, że miałam zrobić jakieś nowe słocze, ale w tym tygodniu nawalam, czuję się fatalnie a dodatku pogoda i światło nie chcą mi pomóc. Na szczęście moja wielkanocna przerwa już się prawie zaczęła i będę mieć trochę więcej czasu (miejmy nadzieję).
Użyłam: jakiegoś brzydkiego złotego (z wykończeniem frostowo-perłowym - albo Astora albo Rimmel, już nawet nie wiem). A więc musiałam dodać trochę glitteru, czarnego lakieru do wzorków i Sparkleicious, OPI (bardzo cienką warstwę)

artificial light


It was a bit more bluish in day light. * W świetle dziennym był trochę bardziej niebieski

daylight

P.S. I can't really remember what's on my index finger, probably 441 by Colour Alike

* * *

P.S. Za nic nie mogę sobie przypomnieć co mam na wskazującym palcu, chyba 441 Colour Alike.

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...