Wednesday, 6 April 2011

Haul

Hi
Got my Orly polishes at last. It took me a while, but it was worth to wait a bit. I'm in love with all of them and I can't wait for getting more (but I know I shouldn't, I knoooow).

                                                         * * *
Odebrałam w końcu swoje Orly. Trochę mi to zajęło, ale warto było czekać. Podobają mi się oczywiście wszystkie i nie mogę się doczekać żeby zamówić jakieś nowe (ale wiem, że nie powinnam, wieeem, wiem, wiem.)

L-R: Mint Mojito, Sol Cabana, Chica Boom, Goth and Cashmere Cardigan

Also, I'm really really really into ornage nail polishes these days (oranges were really neglected in my collection before, I would say).  I think I'm going to swatch all of these soon, I have a few more (but their location is temporarily unknown). It's going to be my colour for the summer, I can already tell.
                                     
                                                     * * *
Poza tym, ostatnio zwariowałam na punkcie pomarańczowych lakierów (a te kolory były bardzo zaniedbane w mojej kolekcji). Niedługo porobię swatche wszystkim z nich, mam więcej pomarańczowych ale chwilowo zaginęły w akcji. To na pewno będzie mój kolor na lato.


And last but not least. Another lovely gift which I received from Sabbatha (SpookyNails) some time ago.  How lovely is that? :) I obviously adore all of them...I took photos of Isadora crack already, more to come soon!

                                                      * * *

A na koniec, kolejny prezent od Sabb (SpookyNails). Fajnie mam, nie? :) Oczywiście podobają mi się wszystkie...zrobiłam już zdjęcia kraka Isadory, a więcej zdjęć będzie już niedługo.


9 comments:

  1. Gratuluję udanych zakupów ;)
    Pomarańczki są śliczne, szkoda tylko, że źle u mnie taki kolor wygląda ;<

    ReplyDelete
  2. Look at all those pretty new nail polishes!!! Awesome! :) I am loving orange {and yellow} lately, too! Can't wait to see some of your swatches! :)

    ReplyDelete
  3. przecież wiem,że chcesz więcej:P
    to kiedy zamawiamy??:)

    ReplyDelete
  4. Właściwie to nie znoszę koloru pomarańczowego, ale Sol Cabana ma coś w sobie, więc może wkrótce się to zmieni;)

    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  5. Lakierowe szaleństwooooo ;D

    ReplyDelete
  6. Fajne zakupy(a prezenty!!!! )
    Też mam ostatnio ochotę wielką na pomarańcze(no i korale,ale to jak zwykle ;) )

    ReplyDelete
  7. rzeczywiśćie szaleństwo :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...