Wednesday, 27 April 2011

Glitz & Glamour, Orly

This is my biggest polish regret/mistake - I can't believe that I got a mini version of this shade! I really love the effect, colour and finish. 2 coats are enough, it dries very quickly and from a distance it looks like metallic nails. It's a bit more dificult to remove it than cremes, but not as bad as glitters. I know it's an awful nail polish for many people who think that gold is tasteless, but I don't really care, hah!
                                                  * * *
To mój największy zawód i pomyłka lakierowa - nie mogę uwierzyć, że wzięłam tylko mini wersję tego koloru. Uwielbiam ten efekt, odcień i wykończenie. Dwie warstwy wystarczają, schnie bardzo szybko i z pewnej odległości wygląda jak metalowe paznokcie. Trochę trudniej go zmyć niż krem, ale nie aż tak trudno jak glittery. Wiem, że to okropny kolor dla wielu ludzi, którzy uważają, że złoty jest kiczowaty i w ogóle fe...ale za bardzo mnie to nie obchodzi, hehe!

Artifical light/Sztuczne światło
Blurry on purpose, so you can see metallic effect/ Daję rozmazane zdjęcie celowo, lepiej widać ten metaliczny efekt
Daylight / Światło dzienne

7 comments:

  1. Uwielbiam ten lakier,jest po prostu niesamowity!

    ReplyDelete
  2. jak miliony monet :D super, marzy mi się taki kolor, chyba w końcu się odważę ;)

    ReplyDelete
  3. Zaczepisty, kiedyś go dorwę! :P

    ReplyDelete
  4. Ja tak samo żałuję, że wzięłam miniaturkę Pure Porcelain, już wiem, że kupię duży, jak ten zużyję ;)

    ReplyDelete
  5. I love it too, it´s one of my favorites, especially for Christmas Eve!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...