Friday, 22 April 2011

OPI, Who the Shrek Are You? vs. Inglot 954

Firstly...55 followers, how lovely! I'm really, really happy.
Now, I actually wanted to post this comparision in the last entry, but I felt so bad that I couldn't edit more photos...what's wrong with me this spring? Anyway, these are 3 coats Opi, Who the Shrek are you? vs. 2 coats of Inglot 945 (I think 2 coats of OPI would be enough but a) I've got a mini, so it's more difficult to handle them, b) my nails are very white, so I didn't want it to show in the photos).

                                                        * * *
Po pierwsze...mam już 55 subskrypcji, ale fajnie! Bardzo się cieszę.
Właściwie to chciałam to porównanie dać już w poprzedniej notce, ale czułam się tak kiepsko, że nie mogłam obrobić więcej zdjęć...naprawdę nie wiem co się ze mną dzieje tej wiosny. W każdym razie, to są 3 warstwy OPI, Who the Shrek are you? vs. 2 warstwy Inglota 954. (Obstawiam, że dwie warstwy OPI wystarczą, ale po pierwsze mam wersję mini a ona jest chyba trudniejsza w obsłudze, a po drugie mam bardzo białe paznokcie i nie chciałam żeby przebijały)

L-R: OPI, Inglot, OPI, Inglot
So, OPI seems to be a bit darker and more yellowish, its base is surely more yellow, it makes Inglot look pastely and more muted, but it's only an impression, Inglot is a very vivid green too, only lighter.
I regret that I didn't take photos of bottles...I'll try to edit this post later on!

                                               * * *
Wygląda na to, że OPI jest trochę ciemniejszy i bardziej żółty, jego baza na pewno jest bardziej żółtawa. OPI też sprawia, że Inglot wygląda na trochę bardziej pastelowy i taki przytłumiony...ale to tylko złudzenie, bo 954 Inglota jest bardzo żywą zielenią, tylko trochę jaśniejszą. Trochę  żałuję, że nie zrobiłam zdjęć butelkom...spróbuję potem zedytować ten post.

4 comments:

  1. to nie wina mini, to po prostu taki lakier ;D nim sie ciezko maluje :)

    ReplyDelete
  2. dokładnie:P mam wersję max i to masakra... a szkoda bo kolor fajny:P

    ReplyDelete
  3. Kurcze, w sumie to dziwne, bo ten kolor się raczej taki bezproblemowy wydaje. Hmm...Nie ma to jak stary dobry Inglot :D Mam sporo tych lakierów i nie trafiłam jeszcze na większego bubla....hmm.

    ReplyDelete
  4. Who the Shrek are you is one of my fav's and now I want the Inglot too!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...