Tuesday, 26 April 2011

Common Lilac, Jumpy 173

Jumpy 173 from their latest collection. It's a pale, dirty purple with a pink shimmer - shimmer is barely there though, you can only see it  in the sunlight/artificial light or in the bottle...It's more of a stardust than shimmer, I'd say. The sparkles are very fine (so there's no need worry if you're not into shimmers) and they look lovely and subtle in the sun.
Application is okay, it needs 3 coats - like most of Jumpy nail varnishes. It dries quickly and it's a pretty shade( IMHO). In fact, this is exactly what I imagined Parlez vous OPI? to be, sadly it's different. I also like the fact that it's not too dirty, too grey (usually those shades don't look good on me) but it still looks slightly muted. Also, it's more pinkish purple than bluish, which is much harder to find, at least to me.

                                                  * * *
Jumpy 173 z najnowszej kolekcji. To taki blady, brudny fiolet z różowym shimmerem- shimmer jest w sumie ledwo widoczny, tylko w słońcu, sztucznym świetle albo butelce...to bardziej taki gwiezdny pył niż shimmer :D Drobinki są naprawdę bardzo drobne (także nadaje się dla tych, którzy nie lubię shimmerów), fajnie migoczą w słońcu, ale naprawdę trzeba się wpatrywać żeby je zobaczyć.
Malowanie w porządku, potrzebne są raczej 3 warstwy (jak to zwykle bywa z Jumpy). Szybko schnie i wg mnie to bardzo ładny, bzowy kolor. Tak właściwie to właśnie tak sobie wyobrażałam Parlez-vous OPI?, ale niestety jest inny. Podoba mi się też, to że nie jest jakoś strasznie zgaszony i brudny (bo to źle na mnie wygląda). Jest fioletem wpadającym w róż, a nie niebieski...ciężej znaleźć taki kolor, przynajmniej ja mam z tym problem.

Artificial light and shimmer...CLICK THE PIC to see! / Sztuczne światło i shimmer - kliknij w zdjęcie żeby zobaczyć


3 comments:

  1. Podoba mi się :) A ten shimmer mógłby być w sumie troszeczkę bardziej widoczny, bo wygląda subtelnie, ale i taki mi się podoba :}

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...