Wednesday, 30 March 2011

Purple attack - Inglot 948

Hiya
A lovely purple from Inglot's summer collection (which was launched two years ago, I think). It's one of my favourite purples, it's on a blue side, I'd say...but it's not a blurple really, it's definitely purple.
Many people dislike Inglot polishes, but I quite like them, the application is fine and  their lasting time is alright too (maybe I'm just lucky when it comes to my shades, it's always a bit different with various pigments). They've become a bit pricey, but still...I appriciate the fact that I can see them in real before buying...going through swatches is tiring and time consuming, hah. 

I'm also posting a small Vipera haul, I couldn't resist today. I really wanted to buy more colours from the new collection, but I'm trying to control myself.

                                                     * * *
Na dziś super fiolet z Inglota (to letnia kolekcja, chyba sprzed dwóch lat). To jeden z moich ulubionych fioletów, w którym jest trochę niebieskiego...ale to nie blurple na pewno, to porządny fiolet.
Dużo osób nie lubi lakierów Inglota, ale szczerze mówiąc ja je lubię. Łatwo mi się je nakłada, są dosyć trwałe (ale może mam szczęście do kolorów, bo wiadomo, że dane pigmenty mogą wiele zmienić w formule). No i ostatnio podrożały...ale mimo wszystko, doceniam to, że mogę sobie pooglądać na żywo przed zakupem. Przekopywanie się przez swatche jest męczące i zajmuje tak dużo czasu. 
Wrzucam też mały haul Vipery. Nie mogłam się dziś powstrzymać, chciałam więcej kolorów ale muszę się kontrolować, hehe.





Inglot 948, 2 coats, daylight



4 comments:

  1. Super ten fiolet, sama napiszę że bardzo mój, zanim Sabb mnie ubiegnie :D

    ReplyDelete
  2. Świetny kolorek!
    Moim zdaniem Inglot nie jest wart swojej ceny, jest dużo lepszych i tańszych lakierów, ale dla niektórych kolorów warto kupić:)
    Jestem bardzo ciekawa tego chaberka:)

    ReplyDelete
  3. Piekne te lakiery z Vipery, ja jakoś nie mogę ich u siebie znaleść :(

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...