Friday, 18 March 2011

Pink nude, Eveline 314

Hello,
First, apologies for my cuticles...I've been studying for the whole week, had no time, really... then tried to remove them and it all went pretty bad ( it's even more visible in the photos though). I had my exam today, and  usually I like to wear nude polishes for exams...I don't want any of my favourite colours to remind me of any exam (especially once failed) and well...nudes are just neutral, I guess? Do you have anything like that? That nail polishes, clothes, jewellry, scents remind of you some unpleasant situations? Anyway...Now the colour itself! I really like it...it's soft, a bit dusty pink, but very light and I think flattering. In fact, I quite like to wear nudes, I think they look good on me and it seems for me that they are always underestimated on the beauty blogs.

The application was in fact very lovely, I was surprised. 

                                                             * * * 
Hej
Z góry przepraszam za skórki, uczyłam się cały tydzień i miałam mało czasu na cokolwiek, próbowałam też je usunąć i skończyło się źle (a na zdjęciach to już w ogóle wszystko jest wyolbrzymione). Miałam dziś test i często wybieram nudziaki na egzaminy...to neutralne kolory, które nie przypominają mi o testach (zwłaszcza tych niezdanych), a ulubione kolory jakoś tak łatwo kojarzę. Też tak macie, że lakiery, ubrania, zapachy albo biżuteria przypominają wam o jakichś nieprzyjemnych rzeczach? W każdym razie, kolor jest bardzo ładny, takie trochę przytłumiony, pudrowy róż. Lubię nude bo dobrze na mnie wyglądają i w ogóle wydaje mi się, że są niedoceniane na blogach. Aplikacja była łatwa, zero smużenia!




2 comments:

  1. Przyjemnie się tu czyta i ogląda :)
    Będą jakieś wzorki? :D
    Dodaję tymczasem do blogrolla ;)

    ReplyDelete
  2. Będą wzorki i obrazki, ale muszę się zebrać i trafić na niezłe światło. Miejmy nadzieję, że już niedługo to nastąpi. :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...