Wednesday, 16 March 2011

Orly Terracotta

Hello,
I've got Orly's Terracotta for today. I really like the colour even though I hoped it would be a bit more coral-orangey like...I'm still on the hunt for perfect coral btw. The colour is hard to describe...it's not really a red, not a typical pinkish red either.  It's very intense and just pretty, I don't have many shades like this in my collection.  I think I have two layers here, but 3 would be better (as it's jelly and my nails are too white). Anyways, application and drying time was fine.

                                                      * * *
Hej, na dziś jest Terracota Orly. Podoba mi się ten kolor, chociaż liczyłam, że będzie bardziej pomarańczowy, koralowy (ciągle szukam idealnego koralu). Ogólnie ciężko opisać ten kolor, nie jest to taka zwykła czerwień, ani typowa czerwień wpadająca w róż...jest bardziej  intensywny i żywy, jest całkiem ładny i właściwie nie mam wielu kolorów w tym stylu. Wydaje mi się, że użyłam dwóch warstw, ale chyba 3 byłby lepsze (bo moje paznokcie są bardzo białe, a ten lakiery jest chyba jelly).
Sorry for my creepy hand

I think I'll be off till the end of this week...it's been horrible, so far ...issues at uni, lost headphones (can't really live without), messed up shoes order and emerging test on Friday...I just want to run away.

Love x

4 comments:

  1. Essie Haute as Hello is a really pretty coral :)

    ReplyDelete
  2. Yeah, I know...but I've heard the application is a bit annoying...I think I'll try it though, it's a pretty coral indeed! x

    ReplyDelete
  3. Śliczny kształt paznokci
    Jakie kolory polecasz do ciemnej zieleni swetra i dość krótkich paznokci? Zależy mi na dopracowaniu stylizacji ;)
    Addie

    ReplyDelete
  4. please, please! publish something when you found the perfect coral!! i'm hunting that color to :/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...