Tuesday, 22 March 2011

NOTD: Inglot + Isadora

Hello,
I'm a bit moody these days, but getting new polishes makes me feel a bit better for sure (Orly, Orly, Orly!)...but today, I went shopping just to local drugstores and I haven't got a single one (very very strange)...but one caught my eye and I'm still thinking about it (some clear nail top with kind of silver, holo tiny stripes)...Oh, I think I'm going to come back and get it.
But since I got into the nail tops mood today I decided to test Isadora Graffiti Nail Top (which I recived from the lovely aunt Sabb from Spooky Nails (thank you, thank you, thank you!) To be honest, I wasn't really into crack nail polishes, I'm very fussy and probably it'd take me ages to buy my own. Now I'm almost in love so I wanted to share.

Inglot (970) is from last year's spring/summer collection. I really like it, application is unproblematic and the colour is lovely, very very pale blue, more pale than a typical baby blue, I'd say!

                                                 * * *
Ostatnio mam nieciekawy nastrój, ale wybieranie nowych lakierów poprawia mi na pewno humor (nowe Orly!). W dodatku, dziś poszłam zbadać Naturę i nic ostatecznie nie wybrałam (dziwne). Jednak wpadł mi w oko przezroczysty top z małymi, srebrnymi nitkami holo (chyba Sensique). Wygląda na to, że muszę wrócić i kupić, nie da mi to spokoju!
W związku z tym wszystkim ogarnął mnie nastrój topowy i zdecydowałam się przetestować kraka Isadory (dostałam od cioci Sabb Spooky Nails, dzięki, dzięki, dzięki!). Szczerze, to cracki nie za bardzo mi się podobały, jestem trochę wybredna jeśli chodzi o wykończenia...ale ostatecznie efekt bardzo mi się podoba i chciałam się podzielić.

Inglot (970) jest z zeszłorocznej wiosennej/letniej kolekcji. Lubię go, schnie szybko i łatwo się nakłada (a to pastelowy). Bardzo, bardzo blady niebieski.



Inglot + Spraycan Blue


6 comments:

  1. Fajnie, że ci się krak podoba :)

    ReplyDelete
  2. Zakochałam się w tym Inglocie :D
    Pozwolę dodać do znajomych :)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. Fajny efekt :) Inglot solo ślicznie u Ciebie wygląda, pasują Ci pastele :)

    ReplyDelete
  5. This combination is beautiful!

    ReplyDelete
  6. Nola no co ty, pastele są przecież fujka :P :D Zakazane!:D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...