Thursday, 31 March 2011

Majorelle Blue - Vipera 805

Hi
My yesterday's purchase for today. Swatching this colour was an absolute horror...I don't really think it's perfect and I really had no idea how to fix it by editing. It's a very strange blue, not a typical medium blue...it's somewhere between Persian blue and ultramarine. It reminds of Majorelle blue which is almost a trademark of Marrakech. The formula is a bit watery, finish almost like a jelly, so I had to apply 3 coats - the good thing is that this kind of formula tends to dry very quickly. It also has a lovely shine without any topcoat. Sorry for posting only Polish brands, I'll receive Orly polishes soon, so I'll swatch them asap.


                                                      * * *
Mój wczorajszy zakup na dziś. Zrobienie swatcha temu odcieniowi to był prawdziwy horror. Nadal nie wygląda idealnie i nie mam pojęcia jak to naprawić przy edycji. Dla mnie to taki dziwny niebieski,  średni niebieski...przypomina mi kolor powszechny w Marakeszu, który nazywa się Majorelle Blue, po polsku niestety nie wiem. Formuła tego lakieru jest wodnista - dlatego dla dobrego pokrycia musiałam nałożyć 3 warstwy. Plusem takiej formuły (lekko przezroczystej) jest szybkie schnięcie, więc te 3 warstwy aż tak nie przeszkadzają. Kolor bardzo fajny, czysty, świeży i taki letnio-wiosenny.


Add caption
3 coats, daylight



8 comments:

  1. jezu niebieski żelek! kocham żele, wymieszaj go z holo :D

    ReplyDelete
  2. Świetny, taki elektryzujący ;)

    ReplyDelete
  3. Kolor - naaajs!
    Reszta - bleee :P
    Nie lubię żelek w lakierach ^^

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładny ;d
    Na żywo też tak są widoczne końcówki paznokci?

    ReplyDelete
  5. łał , ładnie wygląda !!

    ReplyDelete
  6. Na żywo aż tak nie widać, ja robię zdjęcia blisko światła (a zdjęcia wyolbrzymiają takie rzeczy dodatkowo, a ja jeszcze mam bardzo białe końcówki).

    Też nie przepadam za żelkami (w butelce wyglądały jak ładny krem), ale ten kryje całkiem dobrze jak na żelka. (a mam tendencję do malowania bardzo cienkimi warstwami, następnym kolorem pomaluję grubiej)

    ReplyDelete
  7. wow, wygląda naprawdę suuper!! zdecydowanie muszę się z nim bliżej zapoznać *O*
    no i czekam na turkus :))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...