Friday, 25 March 2011

Lilac Forever!

Hello,
I've got an old swatch for today (so sorry for the quality in advance, these were my swatching beginnings). It's pretty gloomy over here, there's something wrong with my eye (eyelid actually), so I thought it'd post something shiny, glittery and happy...and I remember that it was a lovely sunny and day, when I took these photos...I was at the countryside and it was just divine. It's Lilac forver by Essence, later on with Essence Twins Top Coat (Louise) over it. The colour is weird, somtimes it's colder, sometimes it's warmer...I can't really tell!
Hope you like it though. Bye xxx

                                                   * * *
Cześć,
Na dziś starszy swatch (z góry przepraszam za jakość, to były moje początki). Nie wiem jak u Was, ale u mnie pogoda strasznie muli, a na dodatek coś zrobiło mi się w oko (a raczej na powiece)...więc pomyślałam, że opublikuję coś błyszczącego, brokatowego i wesołego...a pamiętam, że to był fajny i CIEPŁY dzień, kiedy robiłam te swatche...byłam na wsi i niczym nie musiałam się martwić, ech.
Na zdjęciach występują dziś Lilac forever, Essence i Twins top coat (Louise), też Essence. Kolor jest dziwny, raz jest cieplejszy, raz chłodniejszy...nie mam pojęcia.
Mam nadzieję, że wam się spodoba.





6 comments:

  1. I have and LOVE lilac forever! Great combo

    ReplyDelete
  2. Thanks, I love it too :) I'm a huge fan of purple/lilac nail polishes...will be posting more soon! x

    ReplyDelete
  3. Fajny ten fiolecik taki baby purple ;D

    ReplyDelete
  4. hah baby purple, co za Paulina :P

    fajny jest :-) uważaj bo zaraz wpadnie Orlica i zacznie ci tu serduszkować, bo to jej fioleciki takie :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...