Monday, 28 March 2011

Daisy update

Hiya,
Just a quick update, I was bored yesterday and added a face to on my thumb, hah. Actually I was planning on doing this mani on every finger (I'm gonna create my own umm...facebook, hah!), but I just couldn't resist to try it yesterday (and then, I didn't want to remove daisies), so here it is. I used just a regular black nail polish and acrylic paints. 

I bought two holographic nail polishes (Eveline), but one is so-so...I've seen great spring nail varnish collections of Polish brands, and I really want them badly. I also should be banned from entering Sephora, I've already fell in love with a lovely orange-pink, slightly pastel-y YSL lipstick, it's very bright and summery...I can't stop thinking about it....Jeees. I spend/waste too much money on cosmetics.  I need to get over it. Please, console me...hah!

                                                     * * *
Mała aktualizacja..wczoraj się nudziłam i zrobiłam jeszcze twarz na kciuku...właściwie planowałam zrobić to na wszystkich palcach, ale wczoraj nie mogłam się doczekać żeby to przetestować (i nie chciałam zmywać stokrotek). Użyłam zwykłego czarnego lakieru i farb akrylowych.

Kupiłam dwa lakiery holo (Eveline), ale jeden jest taki sobie...widziałam super kolekcje lakierowe (np Vipery), do tego dochodzi Colour Alike....no po prostu muszę-mieć-wszystko. Poza tym powinnam mieć zakaz wstępu do Sephory...Już wypatrzyłam świetną pomadkę YSL, taką pastelowo-pomarańczowo-różową, taką żywą i letnią. Nie mogę przestać o niej myśleć. Za dużo wydaję/tracę na lakiery i kosmetyki. Muszę się ogarnąć. Proszę mnie pocieszyć, heh!



   New swatch tomorrow, promise!

7 comments:

  1. kopara mi opadła, wooow niesamowite umieć sobie coś takiego namalować na paznokciu!

    ReplyDelete
  2. A jakim pędzelkiem malowałaś? Kciuk robi wrażenie! :D

    ReplyDelete
  3. WOW I love your design. That's truly perfection!

    ReplyDelete
  4. świetna ta buźka!:) cudny pomysł!

    ReplyDelete
  5. Dzięki wielkie za tyle komentarzy, nie spodziewałam się, że aż tak się spodoba. :>

    A co do pędzelka, to zwykły, cienki ze sklepu plastycznego - zrobię mu zdjęcie przy najbliższym wzorku!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...