Saturday, 19 March 2011

Chameleon - Jumpy, 140

Hi,
For today I've got a very strange nail polish, but one of my favourites (because it was so cheap, hah). Something shiny for a hopelessly dull day (at least over here in eastern Poland - but hey, it's spring in two days!).
I love how sparkly it is and how often it changes its colour...as you can imagine, it's almost impossible to describe the shade, sometimes it's reddish, sometimes it's brownish, the shimmer is something between gold and pink...everything depends on the light. I haven't seen any similar nail polish before, and I've seen quite a lot of them in my life ;) Hope you like it too! x

                                                     * * *
Cześć
Dziś taki dziwny lakier, który zarazem jest jednym z moich ulubionych (między innymi dlatego, że był tak tani). Przyda się coś błyszczącego na zakończenie tego ponurego dnia.  Wracając do lakieru...podoba mi się ten błysk i to, jak często zmienia kolor...łatwo chyba sobie wyobrazić, że ciężo go opisać....to coś pomiędzy czerwienią, bordo a czasem jest bardziej brązowy, shimmer oczywiście też nie jest jednoznaczny (od złotego do różowego), wszystko zależy od światła tak naprawdę. Szczerze mówiąc, to nigdy nie natknęłam się na podobny lakier, a trochę ich już w życiu widziałam. ;)
Mam nadzieję, że Wam też się spodoba!




4 comments:

  1. Śliczny ten lakier jest. Mam nadzieję, że kiedyś mi się uda go dorwać... :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...